Då kör vi igen!

Ja, då var två skoldagar avklarade och lovet är med detta faktum slut. Men trots att jag inte är ett jättestort fan av skolan, så var det ändå jättekul att komma tillbaka och träffa alla kompisar från min underbara klass. :) SP08a<3
Men just nu så har vi sjukt mkt plugg.. sammanlagt så kommer jag att ha TRE prov denna vecka. Hade engelska idag, svenska på torsdag och geografi på fredag + att vi har läxor också.. det känns lite väl mkt.. agree?


Annars i veckan, så händer det lite olika grejer. Plugg är ju ett måste, men imorgon så ska jag, frida och mikaela (kanske blir lite fler sp:are) gå och fika, najs.:) Vi ska även då diskutera tsunamis, som vi alla ska skriva om på geografiprovet ;)

Annars i helgen så ska jag träffa linkan och jocke på fredag, och på lördag så ska jag och elisabeth iväg på en SHOF-konsert och lyssna lite på den orkestern, eftersom att vi kanske ska börja där. sen så blir det mys med film på kvällen. :)

Ikv, blir det DH för min del. Det går ju bara inte att missa :) haha , jag tänker slänga ut en söt bild nu innan jag går, får se vad det blir . :)


Det blev en bild på mina Hello Kitty strumpor!
I like'em! :D

Kommentarer
Postat av: Amelia

Snygg bild ;) hah, jaa hopplösa personer :s ;p

kram!

2008-11-04 @ 20:16:46
URL: http://amelia93.blogg.se/
Postat av: Evelina

Svar: Den är från H&M :)



Jag gick också SP :p

2008-11-05 @ 06:40:07
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är en resturang så jag dukar av och på borden och typ fyller på vatten =)

2008-11-05 @ 08:03:28
URL: http://amato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0