måndag . :)

Hejhej!!
Japp, då var veckan igång igen.. :p har en hel del framför mig :)
måndag (idag) : skola, buo :)
tisdag: skola, plugg ;)
onsdag: prov i litteraturhistoria... sen kanske gratis bowling med fritidsgården :) ?
torsdag: debatt i engelska, inlämning av argumentations -uppsats, diskutionsfrågor på so:n , spelning + träning.
fredag: skola, sen gävle till syster :)
lördag: GÄVLE! sen åker jag förmodligen hem vid tio och sover hos linkie sen så kan vi åka ner till buon samtidigt:)
söndag: buo-dag :)

Som sagt, en fullspäckad veckad vecka framför mig , men så ska de vara ;) Lite mindre plugg hade ju kanske inte skadat men ;)
Nej , nu ska jag renskriva det jag är klar med på svenskan så det inte blir så mkt sen ..:b
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Johan J

haha lycka till!!! de kan du behöva ;)

2008-04-07 @ 21:17:24
Postat av: Lisa

sv: på ishallen, på expomässan :)

2008-04-07 @ 21:18:55
URL: http://lisaamandaa.blogg.se
Postat av: helena

tack johan!!:)

2008-04-08 @ 17:07:29
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0