God morgon!

Har nyss vaknat och stigit upp nu. Idag blir det nog mest att jag slappar.. får väl se om jag kanske lägger mig och steker ett tag på gräsmattan, det är faktiskt ganska fint väder ute idag ;) man måste ju passa på!
Annars imorgon så har jag fullt upp med att spela. Det är nämligen alftakarnevalen imorgon som buo ( min orkester) ska vara med på! Får hoppas att det går bra även fast det kommer att bli väldigt lite folk! ;p

Nej nu måste jag gå o käka frukost.. annars blir nog inte magen så glad!
Ha en trevlig dag! / helena♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

nej du vet jag har glömt bort va den sidan heter ;/ (=

2008-08-09 @ 23:47:41
URL: http://jhaggmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0