Tisdag

Jaa, då var ännu en skoladag avklarad :) Vi gjorde inte så mkt , gick runt till alla lektioner och så men vi gjorde inget "skoljobb" direkt. Lärarna presenterade sig själva och så och så körde vi lite namnlekar och så ;)
Skulle ha slutat klockan fyra egentligen men vi fick sluta mkt tidigare! skönt :)  Kom hem vid kvart i fyra någonting..
Allt kändes bra idag med, har snackat med alla nu och alla verkar snälla och så. :) Känns rätt bra!

Innan jag drar så måååste jag bara dra en snabb update över vad som hände igår ;)
jag och elin guttelvik var som tidigare nämnt ute och gick, solen sken på oss så det var jättemysigt! Helt plötsligt så skriker elin till av förvåning.. Bygglov från tv 4 byggde nämligen om ett hus vid tjärn..!! I lilla bollnäs liksom ;)
Vi gick så nära vi kunde och lyckades få syn på Wille ialf .. hade dock varit roligare om vi hade fått se Matte (a) . menmen, man kan inte få allt ;p Kul var det ialf :) Knäppte kort på deras lastbil -se nedan :) Kommer en bild på elin och mig oxå (a)
   

Ja, nu drar jag vidare :) ha en fortsatt trevlig dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Mikaela

vad kul att bygglov kom till lilla Bollnäs :D

2008-08-26 @ 20:05:37
Postat av: Elin

Fulig bild på mig ;), vilket smile :P

2008-08-26 @ 20:22:42
Postat av: helena

jaa värsta kul!! :D

2008-08-27 @ 14:53:48
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0