skola, spelning, gym .

TJENNA! :D Idag hade vi so: prov. det var ganska stressigt, fick skriva som en tok för att hinna med allt , men jag hann till slut ;) sen får vi se om jag kompliterar uppsatsen lite v. 10... får se vad den som jag skrev idag räcker till för betyg ;)!
hade som sagt debatt idag med, skulle ha vart med malin, kelle o anders men de var bara jag o anders där ;) haha! men vi klarade oss fint o de gick ju skitbra!! XD
Efter skolan hade jag spelning, kunde kanske ha gått bättre, var så okoncentrerad idag . . :/ menmen ..
Ikväll blev det ingen träning ialf, så jag o linkan ska gå och gymma istället! var ett bra tag sen nu så det behövs kanske ? ;b
nä nu ska jag käka snart, hörshej! :)<3

Kommentarer
Postat av: linnea

jup spöa ut killarna me tyngderna(not)=)syns snart

2008-02-21 @ 16:21:23
Postat av: helena

haha självklart ;)

2008-02-21 @ 16:22:49
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se
Postat av: Anonym

ooh ja, och du, det är filmer hella, filmer ;D av dig åkandes skridskor xD

2008-02-21 @ 18:44:06
Postat av: Lisa

svar: tack, det ska jag! :)

det gick nog bra på provet idag, kan inte tänka mig något annat..! :)

2008-02-21 @ 19:14:04
URL: http://lisaamandaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0