trevlig helg :)

hallåå! Igår var jag som sagt på byfest i segersta! det var jättemysigt, även fast jag kanske inte kände så många ;) blev ialf bjuden på tre rätters middag , var jättegott! särskilt efterrätten som bestod av en hjärt-formad bakelse! Mummms :) sen så spelade gustav och sjöng med bandet ;) var skitbra! :) sen så dansade jag lite med ;) fast mest med syrran :) det gick kanske inte så bra för det slutade med att jag låg på golvet ;b haha
Det var ialf en helmysig kväll :)
Nu har jag tonat håret med , blev typ chokladbrunt :) ni får väl ta en titt på korten som kommer här så ser ni hur det ser ut :]
image33
Jag o sis innan festen ;)
image34
Jag, Gustav & Sis :)

Annars i veckan så har vi so-prov, och matten ska vara klar oxå... men det är lugnt för min del , är nästan klar med matten och so:n ska jag bara plugga in ;b

CIAOO!

Kommentarer
Postat av: elin

tacktack ;) och fyfan vad fin du blev i håret honey :D

2008-02-17 @ 17:30:52
URL: http://rosasvart.blogg.se
Postat av: linnea

jette snyggt!!!! halv nio i mon eller?

2008-02-17 @ 17:36:08
Postat av: Kristin Olsson

Titta så fina vi var!! Tjusig i håret blev du oxå=) Ha d bra! Kramar

2008-02-17 @ 18:33:21
Postat av: Petra

skitsnyggt i håret :D

2008-02-18 @ 22:24:21
Postat av: Lisa

jättefint blev håret!

2008-02-20 @ 14:46:40
URL: http://lisaamandaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0