HEJ!

Hallå:) Har inte gjort så mkt idag , sov inne hos mormor inatt ialf , sen så har jag duscha , kollat på film (the heartbrake kid) och lite mera hehe :)
Ska kolla på hitta nemo ikväll ialf :) den filmen är ju bara såå himla gullig o sööt på alla sätt o vis :) & Doris är lätt min idol!:D

Imorgon efter skolan så är det buo ialf , :)
På tisdag ska jag äntligen klippa mig :)
Och i helgen ska mamma & jag gå in på dexterhemsidan o söka till gymnasiet . . läskit! XD menmen , det måste ju göras.

Ha det bra! =)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Svar: Ja det är ju jättemysigt :)

2008-01-13 @ 17:29:50
URL: http://sandstr0m.blogg.se
Postat av: Lisa

hejhej helena :)
du, den svarta ramen var det kristin som fixde åt mig, & jag vet inte hur koden är för det. :/ önskade jag kunde hjälpa dig, men det är ju så jäkla mycket koder så jag vet inte vilken det är.. :/ du kan ju kolla med kristin. :) hon ä jättebra på sånt! :D
hade gott vännen!

2008-01-14 @ 19:53:47
URL: http://lisaamandaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0