Helgen!! XD

Hellu (: tänkte dra en kort sammanfattning vad som har hänt under helgen. ^
På fredag efter skolan stack jag o linkie ner på stan o hyrde en film. (one missed call 3) . sedan stack var och en hem o packade o sedan åkte vi till holmsveden. När vi kom dit så käkade vi och kollade på let's dance osv :] tur att inte karl-petter åkte ut, min favorit!! :)

sen på lördagen hade vi först sovmorgon, välbehövligt! sedan tog vi med oss lite mackor & fika och gick ut på isen på sjön :) vi gick lång,lång bort till en liten ö där vi satt o solade o fika mm :] mys!
På kvällen hade mor o far främmande så vi satt uppe o kollade på film o käka o såå ^ Kollade bl.a på one missed call, läskig den ! XD

sedan idag hann vi inte gör så mkt, sova o packa typ :)
sitter hemma nu ialf, syster är här också o snart kommer gustav med . :)

Här kommer lite bilder från helgen :) (y)

image18
Jag & linkie på fredagen ! :]

image19
Våran grymt goda efterrätt som mamma hade gjort på lördagen. Det var som en vit-choklad
pannacotta med nån hallon-gele liknande grejs ;b gott! :]

CIAO!

Kommentarer
Postat av: elin

sötnosar :) Jag tycker att det var tur att inte Danny åkte ur, fast han var asful i den där fula frisyren ;)

2008-01-27 @ 20:35:15
URL: http://rosasvart.blogg.se
Postat av: helena

hehe precis :]fast jag håller fortfarande på karl-petter! ;b

2008-01-28 @ 10:36:49
Postat av: linnea

vist va de kul och filmen va bra
O eftereten va asgod!!!

2008-01-28 @ 10:47:33
Postat av: Mallan

Å va gött me hallongejen. Jag älskar hallon

2008-01-28 @ 10:49:06
URL: http://mallanfriberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0