lite av helgen :]

Hallåhallå(: lördagkväll redan , helgen går allför fort! :]
Ialf , efter skolan på fredag mötte jag mikaela på badhuset , sedan gick vi & gymma! Gick jättebra , vi körde kondition på stairmastern mm :] Var jätteskoj ialf o vi fick ett bra gympass! :] <33
sedan igårkväll åkte jag till malino ialf :] var hundvakt tsm me henne :] (se bild) Det var en jättemysig hund ialf vid namn skorpan! Vi kollade oxå på let's dance o käkade tacos :] Elin kom oxå på besök o var social med oss :]
Jag sov ialf över där , & vi vaknade omkring nio o var tvungen att gå ut med hunden . annars idag har vi kollat på film & vart iväg o handlat o så sär :] Var skoj ialf :]

Nu sitter jag här på blogg.se och ska väl ta o läsa lite folks bloggar snart :]
annars ikväll händer det nog inte så mkt , film och godis kanske ? :]
Imorgon ska jag förhoppningsvis söka till gymnasiet om jag tar mod till mig <.] samhälle i första hand och nv i andra tror jag .] men de känns bra att man kan göra ett omval utifall man ångrar sig! (Y)

Here comes some pictures from yesterday evening .

image9

Skorpan! Söt eller vadå?! :]

image10

Jag & malino käkar tacos! :]

image11

mahaha XD

/ H

Kommentarer
Postat av: elin

och jag är allmänt snygg som vanligt ;D jag tycker ändå du ka gå NV jag, och vara social med mig i tre år iställer för samhälle ;)

2008-01-20 @ 15:19:49
URL: http://rosasvart.blogg.se
Postat av: Linkan

nöt hund
va kollade ni på mer ?
hade/l

2008-01-21 @ 10:46:59
URL: http://linnealindqvist.blogg.se
Postat av: malin

Gillar dej skorpan

2008-01-21 @ 10:49:03
Postat av: Helena

Ja eller hur ?! Vi kollade på en film som heter D.E.B.S :]

2008-01-21 @ 20:54:12
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0