onsdag! :)

Hellu!:) onsdag idag som sagt, hade bad på idrotten. lyckades faktist skrapa ihop mkt poäng. simmade 40 längder klädsim, livräddade och djupdykning. :)
Fick sluta halv två idag oxå om man var klar med no:n vilket jag o elin var :) så vi drog ner på stan o kikade lite :) de slutade med att elin köpte två par jeans. :) sen tod vi bussen hem till mig :)
Vi bakade en asgod kladdkaka, elino målade fransk manekyr på mig o så kollade vi på film ! :)
Sedan käkade vi vofflor hos min mormor oxå :) och gosade med älsklingen! han mår dock inte så bra eftersom han har fått en sår på halsen/benet så han måste vara inomhus i typ 5 dagar .____. det gillar han inte kan jag säga!
menmen :) hon har typ åkt hem nu ialf , så nu bloggar jag lite grann dårå :)

                 :]

men ska kila nu!  HEJSVEJS!

Kommentarer
Postat av: elin

Skoj vi hade älskling

2008-01-31 @ 07:31:40
URL: http://rosasvart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0