Grillnatta! :D

Tjenna :)
I förrgår så var det ju som sagt Grillnatta :D Jag var där med brudarna och kollade självklart på Brolle!
Han var så sjukt braaa! Under den kvällen så blev han min nya idol.. sen så fick jag även autograf och en kraam ;) mktmktmkt trevligt måste jag säga!
Sen efter att ha köat ett bra tag till snygg-Brolles autografskrivning så gick vi runt och kollade lite och käkade grillad kyckling ;)
Jag slänger ut lite bilder från kvällen oxå :)
         

Annars igår så var jag med pappa i Tönnebro och hjälpte honom.. för ni som inte vet vad Tönnebro är så är det ett litet torn bredvid en rastplats påväg mot Gävle tror jag. Ialf, där ställer han ut sina målningar och grjer och så :)
Sedan efter en heldag där så åkte vi till Kilafors och beställde pizza! Trevlig dag :)

Nu idag så ska jag till Bollnäs. Elin ska nämligen ha stugfest idag till imorgon, vi är några tjejer som ska dit och övernatta och mysa. :)

     / helena ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0