I'm back!

Hej på er alla!
Då var man hemma igen! Måste säga att det är blandade känslor, vi har ju haft det så sjukt underbart i oxford - alla människor var ju så underbara och staden lika såå! :) men ändå så är de jätteskönt att vara hemma, ska bli skönt att träffa alla igen. :)

Som ni nog redan förstår så har dom här tre veckorna varit helt underbara ;) Har gjort massor av saker, bl. a . åkt båt på themsen, åkt till london x2, shoppat!, fikat, käkat glass på donken typ varje kväll, varit o kollat på coola & stora bygnader (bl.a på lite ställen där Harry Potter filmerna spelats in) , varit på Blenheim palace , haft disco 2 ggr i veckan, dansat hiphop och mktmkt mer!

Hemskt som det är så gick min kamera sönder sista veckan.. eller snarare minneskortet gick sönderm så de gick varken att kolla på bilderna eller knäppa nya.. så jag får kila iväg till elgiganten o se om dom kan fixa det åt mig :) men som tur är så är det ju en massa folk som kan skicka bilderna från sista veckan :D

När jag har fått lite bilder så lägger jag självklart ut dom här :)
Nej, nu ska jag iväg o äta frukost, lite sent men så får de bli idag.. de blir liksom så efter en resa där man gick o la sig kl tolv och gick upp halv sju, typ varje dag ;)

ByeBye!


Kommentarer
Postat av: elin.

WELCOME HOME BABE!! <33

2008-07-08 @ 18:20:40
URL: http://rosasvart.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Vi har haft skitkul!.. Kommer aldrig att glömam de här veckorna!.. :D.. saknar dig! <333333

2008-07-12 @ 17:42:16
Postat av: helena

Kommer heller aldrig glömma dom där tre veckorna! Miss u 2 honey!! <333

2008-07-12 @ 22:00:27
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/
Postat av: jocke

lite bilder ifrån resan, tack!

;);)

2008-07-13 @ 14:06:27
URL: http://hejjocke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0