Lite uppdatering ;]

Hej på er! :)
Tänkte dra en snabb uppdatering om vad som har hänt mitt liv de senaste timmarna ,)
Vi kan börja med igår kväll, då var jag och syrran iväg till minigolfen och lirade lite :) det var riktigt mysigt, första gången i år faktiskt! Det gick dock inte så där jättebra för mig, men det var roligt ialf och det är ju huvudsaken :)
Efteråt så fick vinnaren bjuda på glass också, jag klagade inte ;) Mysig kväll blev det ialf :)

Idag så har jag varit med elin g . :) Vi hade det oxå väldigt trevligt :) Vi var först hemma hos mig och kollade på bilderna från resan osv.. vi gick även till elgignaten och letade telefon till mig men hittade tyvärr ingen ;) det slutade istället med att vi spelade WII, hahah ;p
Lite senare åkte hon hem och jag käkade lite mat, sen åkte jag vidare till henne och spelade guitarr hero! xD Vi var ju king på det vi :] Vi kollade även på Ugly Betty , :) BÄST! :D

Imorgon så ska jag träffa stina! var ett bra tag sen det, så det ska bli riktigt kul! :)
Puss på er!
/  helena ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0