onsdaag :)

Hej svejs :)
Idag har jag varit med min malinoo :)
Vi hade väldigt trevligt, som vanligt! Vi satt bl.a ute i solen och spelade kort, gjorde lite rabarberpaj och fikade på :) Mumms.. se bild!! Sedan så gjorde vi även smoothie-drinkar med hennes Magic Bullet.. gottgott!
Vi var även ute o gick en sväng men det började tyvärr regna så vi fick vända..:)
Vi hade en väldigt mysig dag ialf :)

Kom hem för ca en och en halv timme sen, och nu sitter jag här :) Händer inte så mkt mer ikväll skulle jag tro!
Imorgon får vi se vad som hittas på ;D Blir en välförtjänt sovmorgon först ialf :)
Nu drar jag vidare, ha det bra.. PUSS!

Kommentarer
Postat av: M i k a e l a

lördag ska vi vara <3 :)

men då kan vi baka nå igen va ? ;)

inte kladdkaka bara ^^

2008-07-17 @ 10:17:37
Postat av: helena

jaa :] nej inte kladdkaka.. nå mer avancerat kanske ? ;P <33

2008-07-17 @ 16:44:01
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0