UPDATE

Hejhej!
Nu är det dags för en update här tycker jag ;)
Igår så var hela familjen ut och åt på Axmar brygga. Det var jättemysigt och framförallt gott! Vi har det som en tradition här i familjen Olzon att alltid åka dit på sommaren och äta tre rätters middag, och det är seriöst det godaste man äter på hela året! Om ni inte har varit där, åk!

Annars idag och ikväll så har jag varit med petra, alltid lika trevligt!
Vid två så åkte vi till bergvik en sväng och gick på markanden där. Åkte lite karuseller och köpte dricka mm ;) Sen så åkte vi vidare hemåt där vi badade o så.. :) Sen åkte vi hem o käkade och sen bar det av till petras stuga, och sen vidare till långbo badet där vi stod i kiosken. Det var jättemysigt, och det var värsta fiint för solnedgången speglade sig i vattnet! Sen när vi åkte moppe hem så sken solen på oss, så det blev nästan inge kallt. Underbart, det är sommar det!

Nu är jag ialf hemma och resten av kvällen blir lugn. Ska försöka att inte stanna uppe så länge så att jag kan gå upp i skaplig tid imorgon.. ja, vi får se hur det blir med det! =)
Ha det bra, Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Senada

nice blogg ;)

2008-08-12 @ 00:34:45
URL: http://ssenada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0