Hellu!:)

Allt bra med er ?! =)
Nu har det ialf nyss sjunkit in hos mig att det verkligen är sommarlov! Tog några dagar att fatta det men nu så känns det mer eller mindre verkligt!

I lördags efter spelningen så drog ialf la familia till stugan. :) Det var mys, vi grillade, åkte ut med båten på sjön och solde mm . :) Trevligt trevligt :)
Idag när vi kom hem från stugan så var jag ialf med elinoo :) Vi spelade bl.a kubb, tittade på film och hon fixade min blogg-design :D tack sötnoos!!
Hursomhelst, kul hade vi ialf :D


Imorgon så ska jag och stina åka till sundsvall ialf . :) Vi ska bo hos hennes syrra o så, och stina ska klippa sig i hennes salong, blir nog jättebra (y) :) Kommer hem på onsdag, ni får en update då. :)
Ha det bra, PUSS

Kommentarer
Postat av: helena

hej :)

2008-06-09 @ 00:27:11
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/
Postat av: Stina Westerström

Hihi jadu Hella gumman, de kommer bli en kanon resa tror jag! ;-) Hoppas jag blir fin i håret varjefall och du slipper sitta föör uttråkad XD<33

2008-06-09 @ 09:10:16
Postat av: helena

nej gumms, de kmr bli skitkul!! :)jag kommer inte bli uttråkad när du klipper dig :)

2008-06-09 @ 11:47:27
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0