Positiv grundinställning!

Jaa, det täcker vell upp dom senaste dygnen.. allt har varit så himla roligt och även sorgligt.. att sluta nian känns verkligen i hela kroppen!
Tänkte ialf dra en snabb update över vad som har hänt ^ . I onsdags så var det sommarshow:) Jättejätte bra var den!! sen så var det även en lärarshow som lärarna gör för endast niorna.:) Jääklar va kul den va! :D Det var läänge sen jag skrattade så mkt som jag gjorde dåå! :D Efter showerna så var det lunch för alla nior tsm med lärarna, myys!

I torsdags så var det skolavslutning. Vi fick först lyssna på rektorn som pratade på, och vi fick även lyssna på mysig sång! Jag klarade mig från att grina då ialf:)
Sen så samlades hela 9:2 för sista gången, vi fick tbx lite gejer från sjuan och vi knäppte även ett klassfoto! Blev jättebra! <33 (se nedan). men sen, när vi skulle säga hejdå till alla så kunde jag verkligen inte hålla tillbaka tårarna! usch, det kändes så hemskt att splittra v'ärldens bästa klass!! Vi har ju haft så himla roligt! <333
but I guess that's life..


     
Hur som helst,
Efter skolavslutningen så åka dom allra flesta niorna till grönan :) Det var jättekul!! Fin början på sommaren liksom :)
Vi åkte de mesta och hade de jättemys!!
Jag träffade även på Johan, min barndomskompiis!:D hihi, skojskoj! =)

 hihi, mysig bild va ?=)

Igår så var det ju som sagt första dagen på sommarlovet! Den tillbringade jag först med en konsert i segertsa, (mamma var med o sjöng). sen åkte jag hem till linkie o hade trevligt!!:) stannade till halv tolv nästan så nu idag var man ju något trött när man skulle upp kl halv tio... ^
Idag så ska jag först spela som vanligt på stan, sen åker vi upp till vallsta o spelar där en stund. Sen så blir det stugan för min del. Kommer hem på söndag!
       Ska kila nu jag, ha det såå bra! ♥

Kommentarer
Postat av: mikaelaberninge

haha jag ser mongo ut ;) men den var fin själva helheten :D

2008-06-07 @ 20:03:33
Postat av: elin.

Tack för underbart sällskap honey :) Hoppas verkligen på klassträff snart iaf! 9:2 4-ever! <33



Btw, snygg design ;D

2008-06-08 @ 20:02:00
URL: http://rosasvart.blogg.se/
Postat av: Stina Westerström

Härlig bild! ;) loooove yoouu. <3

2008-06-09 @ 09:04:53
Postat av: helena

hihi ja elr hur ?!:)

2008-06-09 @ 12:09:10
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0