Sundsvall nästa!

Tjena :) Hoppas allt är bra med er i blåsvädret !
Just nu så håller jag på att packa väskan, till sundsvallsresan. :) Kommer bli skitkul!! :)
Jag har ju aldrig varit i sundsvall så de blir någonting helt nytt!

Jag måste ju bara tillägga att jag njuter som fan av sommarovet, :) Det är ju så himla skönt att få göra vad man vill, utan att behöva tänka på skolan elr nå annat trök . Känslan av att kunna stanna ute så länge man vill me kompisarna utan att ens frysa, och att kunna sova hur länge man vill på mornarna utan att väckarklockan ringer kl sju.
Fast för mig går det faktiskt inte så bra att sova på mornarna för tillfället, eftersom att vi byer tak så kommer de snickare halv sju på morgonen som börjar hammra o spika.. menmen , ;p

Nej nu ska jag nog gå o ta mig en glass, elr vrf inte lite jordgubbar ?! :) hihi, ååh så somrig jag känner mig just nu, ;p

Ha det så bra, för de ska jag haa :)
(som sagt - update på onsdag!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0