HEJ! :)

Tisdag idag. Vi hade bara tre och en halv lektion idag! Vi fick avbryta halva engelskan efter lunch för att vi skulle på en bio på folkan - this is England . Inge vidare enligt mig. Den var rätt tråkig o dyster och . . nää , inge bra! Tror faktist att det är nåra som håller med mig, :) Efter bion gick ialf jag och malin upp till hennes farmor på stan. .  jag orkade inte stå ute i kylan o vänta på min buss (a) . Vi fick hur som helst lite fika där o så , göttans (;
Sen när jag kom hem var det bara att sätta sig o plugga, :/ Spanska & Hemkunskap ._.  Jag hade typ glömt bort allting på spanskan efter lovet men nu känns det ialf lite bättre! Skönt att jag hinner plugga lite i helgen oxå innan provet! ^

Imorrn är det kort-dag , det gillar vi! Har bara spanska, svenska ? och idrott:) sen slut på dagen :) Yeeeii :)
men jag kommer inte kunna hitta på nå kul för det för jag måste plugga.. suck! håhå

Men snart är det ialf lov igen , tummen upp! :)

Nu ska jag dra mig mot duschen! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Johan

alla slutar sååå tidit jämt :P

2008-03-05 @ 17:21:57
Postat av: helena

hihi jaa, det är rätt skönt (a) :)

2008-03-05 @ 17:56:27
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0