HELGEN

Hejsan! Min helg har varit väldigt myysig! :) I fredags så var jag hemma med sis (som ni redan vet) och kollade på let's dance mm :)
Sen igår var jag med stiina:) Hon , rai ( martins hund) och hans syrra mötte mig vid undergången vid stan :) vi gick sedan hem till martins hus som för övrigt var på bandy-final i uppsala :p Där lagade vi ialf lite pannkakor och chokladpudding ;b sedan gick vi till hemköp och handlade lite snacks inför kvällen . :]
var hem en sväng och hämtade saker och åkte tbx sen , :) Vi kollade på tomten är far till alla barnen , kanske inte rätt årstid för den men den är ju så klockren! xD Kollade också på saw 2, gaaah scaary!!
Jag sov som sagt där , vaknde vid åtta nångång , vi låg o prata lite och fixade lite med photo-shop o så :) sen frukost o lite sånt . :)

Sis hämtade mig vid halv ett nånting , så nu är jag hemma! Vi ska väl ta o fika lite snart , :)

Och snart är de ju påsklov! lovely! Nån som håller med mig ? :) Ska bara gå tre skoldagar , torsdagen består mest av hönan agda :) efter hönan agda blir det för övrigt utekväll på tranan! skojj! :D

Här kommer lite pictures från igår (a)
image60 

Ha en fortsatt trevlig söndag! xD

Kommentarer
Postat av: Lisa

svar: ja, toppen att charlotte vann. :)

2008-03-16 @ 14:47:28
URL: http://lisaamandaa.blogg.se
Postat av: Johan

haha, bara så du vet så har ja sattsat pengar på att ni går till final xD

2008-03-16 @ 17:07:00
Postat av: helena

haha ojoj då måste man vara bra då ;D

2008-03-17 @ 19:04:15
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se
Postat av: Stina

Hihih, jätte roligt i helgen tyckde jag! Borde göras om! (:

2008-03-19 @ 06:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0