lalalaa onsdag .

Är fortfarande grått och blött väder ute idag , ge mig våår! ;)
Annars idag så har skolan gått bra ;) Hoppade trampet i skolan , vi gjorde en lite läskig övning : vi skulle hoppa upp på en plint och kolla hur många som fick plats (med hjälp av en studsmatta ;) haha det blev fem stycken , jag, nikolina, stina, fellan och tarik ;) det var lite småläskigt ;)
Efter skolan tog jag bussen hem och så hamnade jag häär (a) . Ska väl ta och göra lite no om jag orkar ;)
Imorrn är det vemdalen som gäller och efter det ska vi fira mor min med paket och tårtaa! xD mys.

Ha det så bra allahoopa! xD puss! ♥

krya på dig elin! :)


Kommentarer
Postat av: elin

Tack sötnos :) Får se om jag kan åka imorron, hoppas! Jag smsar dig imorron ;)

2008-03-12 @ 20:21:16
URL: http://rosasvart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0