måndag.

Hejhej! Första dagen efter lovet gick bra , rullade på liksom:) Efter skolan gick vi buo-brudar ner på stan o käkade lite :) Blev tuffing för min del! Sedan Buo som sagt , som oxå gick väldigt bra! Vi gick iväg till bibblan en sväng på rasten där man fick gratis kakor vilket var mkt uppskattat! mhahah XXD

Imorgon så skulle vi på någon bio tror jag med skolan. Skönt att vi missar nåra/nån lektion dårå;)
Annars imorrn måste jag verkligen ta tag i spanskan , har prov nästa vecka . ÖKEN! ;)
Längtar redan efter helg!! haha , men den kommer nog snart! XD

Nä nu är jag hungrig så , bye! ♥ :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

yee, bio imorgon. (;

usch, bara massa skitprov,
jag är tvungen att jobba på helgerna med för att hinna med allt. :o
usch och fy. :(
;p

2008-03-03 @ 20:59:35
URL: http://lisaamandaa.blogg.se
Postat av: Johan

haha ja missa kakorna :P

2008-03-04 @ 17:28:43
Postat av: helena

synd det johan för dom var gooda ;D

2008-03-04 @ 18:09:25
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0