mys på stan :]

Tjenna ! :)
Idag så har jag haft en trevlig dag! :)
Tog först en rejäl sovmorgon, sedan läste jag lite i min klassikerbok som ska vara utläst innan lovets slut.. attans :/ Hade typ glömt bort det, ääh, får ta tag i det nån dag. . orkar inte tänka på skolan på lovet liksom ;b
Hur som helst, kl tre träffade jag elsa på stan! det var hur trevligt som helst! :] Kollade runt lite, fikade, pratade av oss och skrattade, haha xD Sedan tog vi en promenad hem i kylan ;) men det var skönt att ta en promenad! :)
Ikväll blir det nog lugnt, kan faktist vara skönt det med :) Ska nog vara inne hos mormor och se på tv och mysa med älsklings-truls!  :D
image82
sötelsa :)
ska kila nu! hade braa! :)

Kommentarer
Postat av: elzz

ååh, tack för några otroligt trevliga timmar sötnos:D:D

2008-03-27 @ 09:51:12
URL: http://elzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0