söndag.

Hejhej! Sista dagen på lovet idag , känns inge lockande med skola imrgon , men det är ju smällar man får ta liksom . :) Idag har jag bara slappat , skönt det oxå! Tog en rejäl sovmorgon och sen satte jag mig med hemkunskapen . prov på fredag , får hoppas att det går bra! Sen nästa vecka ändå ska vi lämna in hemkunskapsuppgifterna . . tror att det var då ialf ?
Nu i veckan händer det nog inget annat speciellt, skola, prov, träning, spelning och i helgen ska jag o sis köpa födelsedagspresent åt mamma. Nån som har nåt litet tips ?:) Sen får vi se vad som mer hittas på!

Ikväll blir det Singing Bee , och kanske Wallander , fast jag orkar nog inte kolla på heela ;) Synd att det slutar så sent.

jaja , kommer inte på nå att skriva mer , så bye! ♥

Kommentarer
Postat av: elin.

Ja, på något mirakuslöst sätt har jag lyckats med det ;D har du? :)

2008-03-02 @ 19:08:53
URL: http://rosasvart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0