we'll give it a shot

HejHopp!!
Har nyss kommit hem från buo:n nu . Inte mkt folk kan jag säga , efter pausen var vi 14 st tror jag, haha. men det gick rätt OK ändå ;b Jag sa ialf till isabell och frida att vi vill vara tamburmajorer och ialf prova på hur det är! Ska bli riktigt kul att få lära sig allt :)
Annars har skolan gått bra . :) På musiken sjöng vi kakaoke (y) Y.M.C.A haha xD sen så fick vi tbx nationella proven i svenska och så hade vi lite mer lektioner ;) hehe xD

Imorrn så är det skola som vanligt sen så måste jag hem o plugga elektrokemi!!!!!! :/ prov på onsdag nämligen! urk . . på burk! ^
Nä, nu ska jag inte dryga mig mera , hare bra, ses! ♥

Kommentarer
Postat av: elin.

Jag har faktiskt redan gjort en banner till dig ;D får hoppas att du gillar den :)

2008-03-17 @ 20:55:20
URL: http://rosasvart.blogg.se
Postat av: elin.

Jag har faktiskt redan gjort en banner till dig ;D får hoppas att du gillar den :)

2008-03-17 @ 20:56:53
URL: http://rosasvart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0