Helgen . ;)

Hallooj!
Söndag igen då, helgen går allt för fort ;)
Hur som helst, i lördags så var det först lördagsmarch, gick bra! Sen direkt efter så åkte jag & linkie till holmsveden . :) Det var ju såå himla fint väder så vi bestämde oss för att åka lite båt, :) Jättemys! Grillade även på kvällen och solade lite med. :) Myys!
Sen idag så kom hennes föräldrar och hämtade hennes på motorcykel! xD Fast innan dom brummade hemåt så fick jag en liten åktur! Jäklar vad kul det var! :D
Några timmar senare så åkte även jag o mi familia hem , :P sen så fort jag kom hem så fixade jag med linkies paket (eftersom hon fyller år imorrn) och åkte senare hem till henne :) hennes släkt o så var där, så det blev en massa tårta o grejer ;) Och jag o linkie fick agera lektanter, :) hihi

Imorrn så är det ju skola som vanligt ._. och sen buo!:)

BYE! ♥

Kommentarer
Postat av: linnea

japp vi hade kul
det brinner va en bra film

2008-05-12 @ 11:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0