Jordgubbar! ^

Hej på er! :)
Har vart en väldigt slapp dag idag, vilket uppskattas ;D
Vi började ju som sagt tio över tio med läspass, :) sedan hade vi no och sedan lunch. På lunchen så drog jag och stina ner på stan för att hälsa på martin som hade torsberg på stan grejs, :b Sen så hade vi matte och so och sen slutade vi, :)
Drog sedan ner på stan och träffade sis! :) Vi gick o kolla runt lite och tog sedan en fika på NK . :) Köpte en jordgubbs-bakelse! (se bild!!) det var riktigt riktigt gott! :) Vi bestämde oss öven för att göra en tårta till mammi på mors-dag, så efter fikan så drog vi till priix o fixade ingredienser. ;D

Jaa ni, nu sitter jag här och vi ska väl snart äta, eller om en timme eller så ;p har inte så jättemkt mer att skriva om för tillfället så jag pyser nu!
Kolla in jordgubbsbilderna! kraam ♥
image125

Kommentarer
Postat av: Ellii ;)

ser vääldigt gott ut! ^^ vi fikade åxå, jag, malin, elin och johanna :D åt glass och kringa, mums! ^^

2008-05-23 @ 17:41:17
Postat av: Elli

äru säker på att ni var på krokanen? ;) ser ut som NK tkr jag xD

2008-05-23 @ 17:43:06
Postat av: helena

oj då, jo men så var det ju, får ändra på de :p

2008-05-23 @ 17:51:18
URL: http://helenaaolzon.blogg.se
Postat av: Kristin

härligt med jordgubbar! Var ju som en liten tårta=). Kram

2008-05-23 @ 19:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0