tisdag :)

Hejhej! =)
Idag hade vi som sagt nationella prov i matte, C - delen. Trodde att det skulle vara hur svårt som helst men det var det ej . :) Gick rätt bra tror jag, svarade på allt ialf :) Tyckte t.o.m att C - delen var enklare än B.
Jag tyckte det var lite mysigt att det var choklad-tema på hela provet, hehe, alla frågor handlade om choklad och våran lärare malin hade t.o.m bakat en chokladkaka till oss som vi fick . :) Det gjorde det hela mkt enklare! haha xD
Efter vi hade gjort provet så fick vi lång-rast så då gick brudarna (jag,linkie,elin,malin o stina) hem till stina o spelade spel . :) Skoj! =)

Sedan så rullade dagen på som vanligt, men vi slapp dock matten sista timmen, skönt! Det var faktiskt väldigt passande eftersom att jag skulle till tandläkaren . Jag har nämligen en tand som har satt sig snett så det skaver på tungan hela tiden när jag pratar och äter .___.
Hur som helst, dom slipade lite på den dumma tanden och gav mig sedan en ny tid... på tisdag nästa vecka. Då skulle dom kolla om de satt en visdomstand under den sneda tanden och rönka o greja, fattar inte vrf dom inte gjorde de på en gång ?!
Aja, tisdag nästa vecka , kl 07.45 ska jag tillbaka :) Får försöka stå ut tills dess . ^

Ikväll blir det ialf desperate housewives, såklart! :)
Have a nice evening! ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: jo det gick rätt bra tror jag, sista uppgiften vart skit, men men. (; haha!
oh det gick bra för dig med? :)

2008-05-06 @ 20:35:15
URL: http://lisaamandaa.blogg.se
Postat av: Melina

Ja verkligen! Älskar den, den är så annorlunda på nåt sätt och skitsnygg! Och inte alls dyr :)

2008-05-06 @ 22:54:04
URL: http://meliinea.blogg.se
Postat av: Melina

Ja det var ju synd.. Men du får gärna fortsätta läsa min blogg. Håll utkik för det kommer troligen en till tävling inom kort :)

2008-05-06 @ 23:00:24
URL: http://meliinea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0