torsdag. :)

Halloj!!
Skolan rullade på bra idag, vi hade vågen runt på idrotten . För er som inte vet vad det är, så är det en konditionskoll där man springer runt en liten sjö på tid. Och jag persade med fem sek! STOLT :) Jag har bara försämrat mig sen i åttan men nu jäklar så gick det bra! =)
Efter skolan så hade jag spelning hos maria som vanligt, gick bra. :) Spelade lite duetter mm. :)
Nu sitter jag som sagt här, håller på att skriva lite på biologin, snart klar nu! ^^

Annars imorgon så har vi sovmorgon till tio över tio, najs ;) sen efter skolan så ska jag möta syster nere på stan där vi ska ta en fika och sedan klura ut en mors-dag present! :)

Ha det bra, allahopa ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

tack tack, värdelöst o vara sjuk juh! :(

2008-05-22 @ 18:01:19
URL: http://lindasvardag.blogg.se
Postat av: Elli

vi sprang åxå :P men vi fick ingen tidtagning för steve var där för våra gympalärare hade orienteringstest med andra klasser och steve hade inte tidtagarur >_> men jag tog tid med mobilen ;P

2008-05-23 @ 17:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0