UPDATE

Hej på er alla där ute!
Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag men jag har helt enkelt inte haft tid ;b
Men jag tänkte dra en snabb sammanfattning över helgen .
I fredags så var jag med mikaela :D Vi var på bakhumör! bakade först knäckflarn som inte blev såå jättebra eftersom att allt fastnade på plåten ;) Så då bestämde vi oss för att göra en chokladkaka (kladdig) istället ;) så då fick vi cykla ner på MM, sen när vi kom hem så kom vi på att vi hade glömt ägg ._. så då fick vi cykla ner igen! xD haha, så de kan gå ;)
Hur som helst, chokladkakan blev mer lyckad än knäckflarnen ialf ;)
Vi kollade även på lite film o satt lite vid datan och spelade spel mm ;) Myys var det ialf :D <3

Sen i lördags så träffade jag och elli dom gamla tamburmajorerna frida o isabelle :) Dom lärde oss grunderna till en början och så blev det lite mer avancerat med genomgångar o grejer, men det gick faktiskt skitbra för att vara första gången!! :) Sen efter det så var det lördagsmarch som vanligt! :)
Efter det så stack jag hem, packade, käkade och cyklade sedan iväg till malinoo ;) Vi hittade på lite allt möjligt, vi gick tex. ut o gick, handlade godis (a), kollade på film & gjorde tacos mm :) Sov även över där. Mys det med =)<3

Efter jag kommit hem från malinoo så duschade jag o grejade lite, sen kom elli till mui :) Vi övade lite med pinnen och vi kände oss nästan som tamburmajorer ;) haha xD Gick ialf väldigt bra :)
Mamma kom oxå hem från budapest då, så då fick man lite presenter (a) alltd uppskattat! :)

Nu är det som sagt måndag igen vilket innebär ny vecka ;) Och imorgon så har vi nationella prov i matte .__.
Uscha! Får verkligen hoppas att det går bra nu då!!

Aja, här kommer some pictures ^
       =)

/ helena


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Okej :) Hmm jag har egentligen börjat tröttna på dessa tre bloggerskorna.. Men den jag gillar bäst som person är Kenza. Stina-lee verkar vara en skön tjej men har dock inte läst hennes blogg speciellt mkt.

2008-05-05 @ 20:52:08
URL: http://www.jessi.se
Postat av: elin

svar: jaoo, den är rätt ny, gjorde den förra veckan :)

2008-05-06 @ 17:06:23
URL: http://rosasvart.blogg.se
Postat av: Elli :)

Visst vare kul med pinnen xD Jätteduktiga var vi om jag får säga det själv! :D dock en hemskt ful bild på mig ;)

2008-05-07 @ 20:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0